NekontrolisanaStrast

Najviše za što se za vas bojim, jeste nekontolisana strast u vašim stomacima i sp**nim organima!

1810 0
Preporuči tekst

Strast je klopka od koje niko nije siguran

Ša’bi veli:” Strast je nazvana ovim imenom el-heva(osnovno znacenje ove rijeci jeste: padati s visine) jer ponižava onog kime ovlada.” To potvrđuju riječi Allahovog Poslanika s.a.w.s.:” Nijedan od vas neće biti pravi vjernik sve dok njegova strast ne bude slijedila ono s čime sam ja došao.” Bilježe Ibn Ebu Asim u Es-Sunna(15),Begavi u Šurhus-sunna(1/12), Bejheki u El-Medhal(1/188),Hatib u Tarihul-Bagdad(4/369)

Strast učini da čovjek zaboravi na ahiretske kazne. Pošto strast čovjeka neprestalno nagovara na zlo, čovjek je obdaren sa dva savjetnika: vjerom i razumom. Naređeno mu je da svoje prohtjeve uvijek gleda kroz ova dva savjetnika i da se pokori njihovoj presudi. Zbog toga je potrebno da vježba nepokoravanje strastima, jer ga strasti mogu uništiti. Oni koji su se predali nedozvoljenim užicima jednog dana će doći u situaciju kada u tome uopće više neće uživati, ali se i pored toga neće moći izbaviti iz tih okova strasti. Oni su postali ovisni o strastima u tolikoj mjeri, da im ona postane obićaj zbog kog će se baciti u propast samo da je ispune.
Kad bi s njih kojim slučajem bila skinuta koprena strasti, vidjeli bi da oni nimalo nisu sretni. Ono što im je predstavljalo radost, postalo bi za njih tuga. Ono što im je predstavljalo užitak, pretvorilo bi se u bol.

Allah dž. š. učinio je da strast uvijek bude u suprotnosti s onim što je objavio Svome Poslaniku s.a.w.s. Sljedbenike strasti učinio je suprotnim od onih koji slijede Poslanika s.a.w.s. Allah dž.š. podijelio je ljude na dvije skupine: sljedbenike Objave i sljedbenike strasti. Ovo se pominje na mnogo mjesta u Kur’anu. “Pa ako ti se ne odazovu, onda znaj da se oni povode jedino za strastima svojim.”(El-Kasas, 50). I rekao je Uzvišeni:”A ako bi se ti poveo za željama njihovim, nakon Objave koja ti dolazi, od Allaha te niko nebi mogao zaštititi niti odbraniti.”(El-Bekara,120)

Allah dž.š. usporedio je sljedbenike strasti s najprezrenijim životinjama. “..ali se on ovom svijetu priklonio i za svojom strašću krenuo. Njegov je slučaj kao slučaj psa.”(El-E’raf,127) A svako onaj ko slijedi svoje strasti nasilnik je, kao što kaže Uzvišeni:”A nasilnici lahkomisleno svoje strasti slijede…”(Er-Rum,29)

Što se tiće zabrane pokoravanja sljedbenicima strasti, ona je došla u slijedećem ajetu:” I ne slušaj onoga čije smo srce nehajnim prema Nama ostavili, koji strast svoju slijedi i čiji su postupci daleko od razboritosti.” (El-Kehf,28) nama, misli se – melecima pisarima ljudskih dijela

Allah dž.š.učinio je sljedbenika strasti poput onoga ko obožava kipove,te kaže Uzvišeni:”Kaži ti Meni, hoćeš li ti biti čuvar onome koji je strast svoju za boga svoga uzeo”(El-Furkan, 43). Hasan veli:” To je munafik(licemjer) koji čini sve što mu se sviđa.” Također je rekao:”Licemjer je rob svojih strasti, šta god mu se svidi, to odmah učini.”

Strast je zid koji okružuje Džehennem. Ko god dodirne taj zid upadne u vatru, kao što se bilježi u Buharijevom i Muslimovom Sahihu da je Allahov Poslanik, s.a.w.s. rekao:” Džennet je okružen neugodnostima, a Džehennem strastima.”Muslim(4/2174), Buharija(5/2379) pod brojem 6122

Treba se bojati za onog ko slijedi svoje strasti da iman iz njega neprimjetno ne iščezne, a da on to i ne osjeti. Poslanik s.a.ws. je rekao:”Nijedan od Vas nece biti pravi vjernik sve dok njegova strast ne bude slijedila ono s čime sam ja došao.” Također prenosi se da je rekao:”Najviše što se za vas bojim jeste nekontrolirana strast u vašim stomacima i spolnim organima kao i prohtjevi koji će vas u zabludu odvesti.” Allah dž.š. učinio je da ispravnost nekog postupka bude uvjetovan suprotstavljanju strastima a da griješenje neminovno sljeduje slijeđenju strasti. Jedan od prijašnjih učenjaka rekao je:”Kada se dvoumiš između dvije stvari, i ne znaš koja je od njih dvije ispravnija, ne čini onu koja je bliža tvojim strastima, jer se greška najčešće dešava prilikom slijeđenja strasti.” Strast je bolest a lijek je suprotstavljanje istoj.

Ko se preda strastima, to će mu uništiti razum i razmišljanje jer je on iznevjerio Allaha dž.š. u razumu koji mu je povjerio jer ga je sam sobom uništio. Na ovaj način će Allah dž.š. kazniti sve one koji pronevjere ono što im je On u amanet podario. Jednog dana Mutesim reče svom prijatelju:”Čovječe, ako strast pobijedi, moć zdravog rasuđivanja gubi se.” Čuo sam jednog čovjeka kako kaže šejhul-islamu Ibn Tejmijji:”Ko prevari u brojanju dirhema, Allah dž.š.učinit će da on ne bude vješt u zbrajanju računa i proračunavanju.”Ibn Tejmijja mu reče:” Isti slučaj je sa onim ko iznevjeri Allaha dž.š. i Njegovog Poslanikas.a.w.s. u znanju koje posjeduje.”


Preporuči tekst

Related Post